Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Oszczędzając na szkoleniach i nie tylko
2009-03-23 12:48:17

Sytuacja na rynku pracy w związku z kryzysem zmienia się z miesiąca na miesiąc. Pracodawcy wolą wstrzymać podwyżki, planowane szkolenia, czy rekrutację niż zwalniać pracowników. Wyniki z najnowszego badania "HR w czasach turbulencji" przeprowadzonego w lutym przez firmę HRM partners jak podaje Gazeta Wyborcza.

Artykuł Oszczędzając na szkoleniach i nie tylko
ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
2009-08-11 11:37:26

"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT"  3 września 2009 roku, Warszawa  

Artykuł ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Aspekty prawne i technologiczne digitalizacji piśmiennictwa
2009-12-14 13:44:43

Zapraszamy do udziału w konferencji 12 stycznia 2010 roku, Warszawa

Kursy angielskiego w Internecie – kursy angielskiego przez Internet
2009-12-28 11:46:05

Internet z impetem rozprzestrzenia się na kolejne dziedziny ludzkiego życia. Na początku usprawnił komunikację międzyludzką i przekazywanie informacji, teraz dodatkowo zaczyna się w nim dostrzegać potencjał dla szerzenia nauki. Dzisiaj można nie tylko zdobyć za jego pośrednictwem tytuł naukowy, ale także uczęszczać na kursy angielskiego.

Artykuł Kursy angielskiego w Internecie – kursy angielskiego przez Internet

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obozy językowe Językowe obsługa klienta Piotrków Trybunalski, Śląskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.